اس ام اس عاشقانه...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
جمعه 29 آذر 1392برچسب:, :: 11:21 ::  نويسنده : reza

درشکه ای سیاه می خواهم که یاد تو را با خود ببرد یا نه

نه یاد تو باشد مرا با خود ببرد


***** *  *    *   *  *  *  *   *    * *  *****

بیا حواسمان را پرت کنیم مال هر کس دورتر افتاد

عاشق تر است... اول من... حواسم را بده تا پرت کنم!!!


***** *  *    *   *  *  *  *   *    * *  *****

بوسه هایت انار را می ترکاند نفس هایت سیب را می رساند آغوشت ابر را می باراند

پاییزترینی تو...!

***** *  *    *   *  *  *  *   *    * *  *****

مشتی آب از كف دریا بردار مشتی خاك از كویر قلبی دیگر قالب بزن و در

سیــــ ــنه ام تعبیه كن.

برای عشق تو "‌‌ یك قلب كافی نیست !‌"


***** *  *    *   *  *  *  *   *    * *  *****

دلم دل نیست دریا نیست  مرداب است که موجی هم سراغش را نمی گیرد

 نه میل زیستن دارد  نه می میرد


***** *  *    *   *  *  *  *   *    * *  *****

نبودنت دلیل نداشتنت نیست؛


"حتی اگر نباشی می آفرینمت  چونانکه التهاب بیابان سراب را"

***** *  *    *   *  *  *  *   *    * *  *****

اگر زنده ماندم در دادگاه شهادت خواهم داد این لکِّ سرخ روی پیرهنم از گلوله نیست،


تو در دلم انار دانه کرده‌ای.


***** *  *    *   *  *  *  *   *    * *  *****


تا کی رم آهو ها را در چشمت ببینم و آه بکشم ؟



عشق جرات می خواهد عزیزم... می روم پلنگی دست و پا کنم !


***** *  *    *   *  *  *  *   *    * *  *****


چه کاغذها که سپیدی دلشان از نام تو سیاه شد... از دل تنگی هایم از احساسم



هزاران هزار صفحه سفید کاغذ سیاه شدند کاغذها عاشق شدند ولی تو..!


***** *  *    *   *  *  *  *   *    * *  *****

اگر تو نبودی زمین یک زیر سیگاری گلی بود جایی برای خاموش کردن بی حوصلگیها


***** *  *    *   *  *  *  *   *    * *  *****


نقطه می گذاری انتهای خط . . . و من باز می رسم سر سطر !

تو دوباره با نقطه ای تمامم می کنی . . . و من سمج تر از هزار سطر به پایان رسیده . . .

شروع می کنم !

***** *  *    *   *  *  *  *   *    * *  *****

راه های به تو رسیدن محدود است اما من...


به اندازه ی تمام راه های نرسیدن به قلبت، دوستت دارم!!!

***** *  *    *   *  *  *  *   *    * *  *****

در چشم هایت جنگجویی مغول کمین کرده جرات نمی کنم دوستت نداشته باشم


دلم دل نیست دریا نیست  مرداب است که موجی هم سراغش را نمی گیرد


 نه میل زیستن دارد  نه می میرد


***** *  *    *   *  *  *  *   *    * *  *****

نبودنت دلیل نداشتنت نیست؛

 
"حتی اگر نباشی می آفرینمت  چونانکه التهاب بیابان سراب را"

 

***** *  *    *   *  *  *  *   *    * *  *****

اگر زنده ماندم در دادگاه شهادت خواهم داد این لکِّ سرخ روی پیرهنم از گلوله نیست،

 

تو در دلم انار دانه کرده‌ای.


***** *  *    *   *  *  *  *   *    * *  *****


تا کی رم آهو ها را در چشمت ببینم و آه بکشم ؟

 
عشق جرات می خواهد عزیزم... می روم پلنگی دست و پا کنم !

***** *  *    *   *  *  *  *   *    * *  *****


چه کاغذها که سپیدی دلشان از نام تو سیاه شد... از دل تنگی هایم از احساسم


هزاران هزار صفحه سفید کاغذ سیاه شدند کاغذها عاشق شدند ولی تو..!

*   *  *  *  *   *    * *  *****

اگر تو نبودی زمین یک زیر سیگاری گلی بود جایی برای خاموش کردن بی حوصلگیها


***** *  *    *   *  *  *  *   *    * *  *****


نقطه می گذاری انتهای خط . . . و من باز می رسم سر سطر !

 

تو دوباره با نقطه ای تمامم می کنی . . . و من سمج تر از هزار سطر به پایان رسیده . . .

شروع می کنم !

***** *  *    *   *  *  *  *   *    * *  *****

راه های به تو رسیدن محدود است اما من...


به اندازه ی تمام راه های نرسیدن به قلبت، دوستت دارم!!!

***** *  *    *   *  *  *  *   *    * *  *****

در چشم هایت جنگجویی مغول کمین کرده جرات نمی کنم دوستت نداشته باشم

***** *  *    *   *  *  *  *   *    * *  *****


گناه کن !  با من گناه کن !

بیا برای یک بار هم که شده احساس کنم که آدمم ... سیب نشانم بده !

 بهشت سهم کسانی که تو را باور نکرده اند


www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت10:50---1 دی 1392
عطرهاواهنگ هابی رحم ترین عناصرزمینند بی انکه بخواهی تورا میبرن قعرخاطراتی که برای فراموشیشان تاپای غرور جنگیدی......

ونوس
ساعت20:47---29 آذر 1392
سلام خوبی اقا رضا
هر زمان تنها شدم از شعر یاری ساختم…

همچو نقاشان ز هر نقشی نگاری ساختم…

در خزان سرد ز طبعم واژه های رنگ رنگ

واژه ها گل کرد و از گلها بهاری ساختم…


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان